close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השפעות הטכנולוגיה על עסקים קטנים

מערכת שורשג תשרי, תשפג28/09/2022

הפיתוחים השונים מאפשרים לחברות הללו לצמצם פערים מארגונים גדולים יותר, ואפילו לפתח יתרונות מסוימים

תגיות:
צילום: DEPOSITPHOTOS
הטכנולוגיה חוללה מהפכה בדרך שבה חברות מסוגלות לנהל עסקים, אך נדמה שההשפעה אפילו גדולה יותר כאשר מדובר על עסקים קטנים ובינוניים. הפיתוחים השונים מאפשרים לחברות הללו לצמצם פערים מארגונים גדולים יותר, ואפילו לפתח יתרונות מסוימים.

עסקים קטנים מסתמכים על טכנולוגיה על בסיס יומיומי. ממחשבים ניידים, דרך פתרונות סליקה מתקדמים ועד אחסון קבצים מקוון ויישומים מבוססי אינטרנט, ההתקדמות הטכנולוגית משפיעה על עסקים בתעשיות שונות.

לטכנולוגיה יש פוטנציאל להשפיע על עסקים קטנים בדרכים שונות,
צילום: DEPOSITPHOTOS
בהתאם למטרות שלהם, למוצרים שבהם הם בוחרים להשתמש ולרמת הסתגלנות של עובדיהם למערכות חדשות.

בואו נבחן יחד את ההשפעות השונות.
שיתוף פעולה מוגבר
עסקים קטנים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיהם, כדי לספק להם מוצרים ושירותים שמוסיפים ערך לאורח החיים שלהם. מעבר מרעיון למוצר או שירות מוגמר דורש מבעלי העסקים ועובדיהם לשתף פעולה זה עם זה, וגם עם ספקים חיצוניים.
עם היכולת להתחבר באופן מיידי, לשתף מידע ולקבל משוב, בשלל דרכים שנוצרות מדי יום, התועלת לעסקים קטנים ברורה. תוכניות ניהול פרויקטים מבוססות אינטרנט מציעות שלל פתרונות למעקב אחר פרויקטים, האצלת משימות, עדכון חברי צוות ולקוחות, מעקב אחר יעדים ושיתוף מסמכים בזמן אמת.

סביבות עבודה גמישות
הטכנולוגיה מעניקה לבעלי עסקים קטנים ועובדיהם את האפשרות לעבוד במשרד, מהבית, בדרכים ומכל מקום ברחבי הארץ. בעלי עסקים קטנים יכולים לגייס כישרונות מכל העולם, וכך להשיג יתרון תחרותי בסביבה הגלובלית.

חיבור מיידי עם לקוחות
בעלי עסקים קטנים כבר לא צריכים לשלוח סקרים ללקוחות ולחכות שבועות לתשובות, וגם לא להתקשר ללקוחות כדי לקבל משוב. הטכנולוגיה מעניקה לעסקים קטנים את היכולת ליצור קשר עם לקוחותיהם באמצעות טפסים ייעודיים, דואר אלקטרוני, בלוגים, רשתות חברתיות ופורומים.

בעלי העסקים יכולים לנצל את החיבור המיידי הזה, על ידי קבלת משוב מלקוחות והחלתו על העסקים שלהם באופן מיידי, אם הם רואים לנכון.

חנויות אונליין
הטכנולוגיה מאפשרת לבעלי מלאכה, למעצבי בגדים, לציירים וכו' להקים חנויות מקוונות, במקום להשקיע בחלונות ראווה יקרים. כיום, אנשים מחפשים כמעט כל דבר באינטרנט, הפופולריות של קניות מקוונות עולה ומקביל גם מגוון המוצרים והשירותים הזמינים.
עסקים עם אתר חנות יכולים להרחיב להגיע ללקוחות הרבה יותר בקלות, ללא מגבלות של זמן ומיקום גיאוגרפי.

הכשרת עובדים
כאשר עסקים קטנים מחליטים ליישם טכנולוגיות חדשות בתהליכים שלהם, מוטלת עליהם המשימה לספק הכשרה לעובדים. בעוד חלקם צפויים להסתגל בקלות לכלים החדשים, עובדים אחרים עשויים להתנגד לטכנולוגיות החדשות או לחוות עקומת למידה, שעלולה להפחית באופן זמני את הפרודוקטיביות.

עלויות תפעול
חברות קטנות יכולות להשתמש בטכנולוגיה, כדי להפחית באופן דרסטי את העלויות העסקיות שלהן. תוכנה בסיסית עוזרת לחברות לבצע אוטומציה מלאה של פונקציות בסיסיות וחשובות, כמו למשל ניהול סליקה וניהול מלאי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה